WYSZUKAJ NASZE  OFERTY PRACY


Stanowisko

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Miejsce pracy - miasto:

Ostrów Wielkopolski - Wielkopolskie

Branża:

Contact Center

Specjalizacja:

Contact Center

Liczba wolnych miejsc pracy:
10
Numer referencyjny:
CC_1217
Oddział:
Wroclaw
Wykształcenie:
Zawodowe
Typ umowy:
Umowa o pracę
Opis stanowiska:
Gi Group jest międzynarodową agencją doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
PRACA DLA KAŻDEGO
W związku z rozwojem Departamentu Contact Center naszego Klienta - poszukujemy Kandydatów i Kandydatki na stanowisko:

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Numer referencyjny: CC_1217
Miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
Zakres obowiązków:
  • budowanie relacji z obecnymi i przyszłymi klientami Banku
  • telefoniczna obsługa Klienta
  • profesjonalna sprzedaż produktów, usług, jak również obsługa po sprzedażowa Klientów Banku
Wymagania:
  • wysoka motywacja do pracy
  • umiejętność nawiązywania kontaktu
  • dobra dykcja
  • podstawowa znajomość obsługi komputera
Nasz Klient oferuje:
  • stabilne zatrudnienie na postawie umowy o pracę bezpośrednio z pracodawcą
  • praca na pełen, ale również na część etatu
  • elastyczny czas pracy
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pracę w miłej, przyjaznej atmosferze
  • najlepszy pakiet benefitów w regionie: prywatna opieka medyczna; ubezpieczenie grupowe; karta sportowa; dofinansowanie do zakupu okularów; dodatkowe płatne dni urlopu, zgodnie ze stażem pracy; wczasy pod gruszą; świadczenia dla dzieci: prezenty z okazji Dnia Dziecka i Mikołajek oraz dofinansowanie wypoczynku i oferta kolonii; nieoprocentowane pożyczki; specjalny fundusz wspierający pracowników w trudnych sytuacjach życiowych
Data publikacji oferty pracy:     08/11/2017
Share |