WYSZUKAJ NASZE  OFERTY PRACY


Stanowisko

Specjalista. ds. sprzedaży i telefonicznej obsługi Klienta

Miejsce pracy - miasto:

Warszawa - Mazowieckie

Branża:

Sales

Specjalizacja:

Sprzedaż

Numer referencyjny:
WAR/10/WK
Oddział:
WARSZAWA
Wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Typ umowy:
Umowa o pracę
Opis stanowiska:
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Dla naszego klienta, dostawcy oprogramowania do zarządzania transportem poszukujemy pracowników na stanowisko: Specjalista. ds sprzedaży i telefonicznej obsługi Klienta.
Zadania:
  • telefoniczna promocja produktów
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynku Europy Wschodniej
  • zarządzanie bazą potencjalnych i istniejących klientów
  • realizacja planów sprzedaży dla segmentu małych i średnich firm
  • wykonywanie rozmów wychodzących i przychodzących
  • monitorowanie działań konkurencji i rozwoju rynku
  • administrowanie historii sprzedaży oraz kontaktów z klientami
Wymagania:
  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • język czeski na poziomie C1
  • język angielski na poziomie B2
  • minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office
  • umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
  • orientacja na cel i zaangażowanie w pracę
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • wynagrodzenie podstawowe od 4500 do 5000 zł brutto + atrakcyjny system bonusowy
  • samodzielność w działaniu oraz pespektywę rozwoju
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00-17.00
  • pracę w młodym i przyjaznym zespole
  • niezbędne narzędzia pracy
,
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Dla naszego klienta, dostawcy oprogramowania do zarządzania transportem poszukujemy pracowników na stanowisko: Specjalista. ds sprzedaży i telefonicznej obsługi Klienta
Zadania:
  • telefoniczna promocja produktów
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynku Europy Wschodniej
  • zarządzanie bazą potencjalnych i istniejących klientów
  • realizacja planów sprzedaży dla segmentu małych i średnich firm
  • wykonywanie rozmów wychodzących i przychodzących
  • monitorowanie działań konkurencji i rozwoju rynku
  • administrowanie historii sprzedaży oraz kontaktów z klientami
Wymagania:
  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • język czeski na poziomie C1
  • język angielski na poziomie B2
  • minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office
  • umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
  • orientacja na cel i zaangażowanie w pracę
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • wynagrodzenie podstawowe od 4500 do 5000 zł brutto + atrakcyjny system bonusowy
  • samodzielność w działaniu oraz pespektywę rozwoju
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00-17.00
  • pracę w młodym i przyjaznym zespole
  • niezbędne narzędzia pracy
Data publikacji oferty pracy:     12/10/2017
Share |